Inget att skämta om

Foppa, eller rättare sagt Forspro, ska bygga en ny stadsdel i Ume och ska jag vara helt ärlig så trodde jag att det var ett skämt när jag fick höra det av en bekant. Men där fick jag för att vara misstänksam, det stämmer till 100% och om det går enligt planerna jag läst om så ska stadsdelen vara klar 2014 :P Låter ju rätt trevligt tycker jag :D

I övrigt har jag inte så mycket att komma med idag. Det är en sån här dag som man bara vill gå och lägga sig igen för man vet att den ändå inte kommer bli speciellt lyckad men what ever, sånt man får ta :P Antar att jag har lite målning kvar om regnet håller sig borta.

Jag har till och med glömt vilken dag det är idag men när jag tänker efter så borde det vara torsdag. Ingen ordning och reda här inte...Att juli snart är slut vet jag i alla fall och glada är vi väl för det för det innebär att ispremiären närmar sig ;P

Jag lämnar er för dagen med en fundering som dök upp igår, hur skulle Du reagera om du mötte dig själv på gågatan i city...? Bäst att jag slutar skriva innan himlen ramlar ner, haj! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback