Finally!

Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig nu...men jag är sååå glad att fotbolls-vm finally är över! Missförstå mig rätt, jag kan förstå att det finns de som känner för fotboll så som jag känner för hockey meeeeeeen jag är inte en av dem och jag blir less efter ungefär två minuter max om jag måste titta på fotboll. Det enda som är bra med vm:et är den inofficiella vm-låten :P Tur att det snart är ispremiär :D

Har ni någonsin sett en ninjaapa? Visst låter det fantastiskt :D Fabulöst :P Nä ni jag har då rackt inte lyckats sova så jädra bra inatt så jag ska minsann ta och göra kväll. Det regnar ute och det är skönt på ett sätt och i och med att vi tog in det sista höet, av det som är utslaget, behöver vi inte ha ångest för det heller :P Torken är näästan full men inte riktigt. Rekordkort slåttanna i år iaf och det gillar vi :D

Elins slutord: För att kunna fastställa om musik är dålig eller inte krävs att man nöter den ett x antal gånger, hur ska man annars kunna vara säker? ;P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback