Det ena och det tredje

Snacka om att det är lätt att skapa kaos i ett rum :S Jag vet inte riktigt hur, men på något sätt såg det imorse ut som att något exploderat i mitt rum, något som till exempel en klädväska...ehm ja jag skyller på den rena tvätten som gatt ha någonstans att vara...med andra ord hamnade den på min fåtölj :P Även om det såg ut som totalt kaos tog det dock inte mer än fem-tio minuter att rensa upp :D

Nu sitter jag och klurar på om det är slåttanne-folket som kommer hem. Jag var upp och hjälpte till igår men idag har jag haft dispans. Brorsan och jag kom igår fram till att det roligaste med slåttannan är att salta höet i torken ;D

Jaha kanske bäst att höra efter om de lyckats buda in några fynd på auktionen, i annat fall måste jag ändå stänga datorn för åska nalkas :( //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback