Åh så åskade åskan

Är det inte fruktansvärt irriterande när man tänker att så här blir det nog och sen blir det tvärtom i nästa sekund? Även när det är en positiv vändning är det irriterande. Som i tisdags när jag vaknade av att det regnade och kort därefter hörde lite mullrande åska. Då tänkte jag "hmm det är kanske lite mysigt när det åskar och regnar när man ligger i sängen"... tji fick jag för det för sekunden efter sa det PANG PANG! och wops åskan slog visst ner, i vårat telejack!!! Så min vänner där har ni en förklaring till varför jag inte skrivit på ett tag, vi har varit utan telefon och internet i fyra-fem dagar och även om jag inte känt behov av att göra något speciellt på nätet så är det mäkta irriterande att veta att man inte kan ska ni veta :P

Idag följde jag med när pappa skjutsa syrran till jobbet och kollade mailen där och på vägen hem diskuterade vi om telesnubbarna jobbar på helger men kom fram till att de nog inte gjorde det...ungefär en timme efter att vi kommit hem så ringer snubben i fråga och förhör sig på vad som är felet och tar en vägbeskrivning. Så nu har vi internet igen och återigen blev jag förvånad eftersom jag förväntat mig att vi skulle få vänta de där arbetsdagarna det kunde ta och sedan ringa igen hehe ja men det var ju trevligt, till skillnad från åskan.

Shit, tur att jag skriver snabbt :P Ikväll har jag då inget vettigt att komma med så slutordet får minsann utgå, ha det bra där ute! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback