Vad i hela...universium.

Har ni hört talas om en fördomshållare? Inte jag heller förrän jag satt och surfade runt på ospecificerad hemsida för att leta reda på en ospecificerad sak (ja men hallå det är jul så jag kan inte avslöja vad som helst) och läste fördomshållare. Tänk vad fiffigt om det fanns något sådant. Dock visade det sig att det var min fantasi i kombination med skumläsande som spelade mig ett spratt. Det stod fordonshållare. Inte för att jag har någon större aning om vad det ska vara bra för. Fördomshållare lät bra mycket användbarare :P

Jag hatar veck som vägrar släta ut sig.

Nu dog min syster just en stund på golvet...eh ja inte bokstavligen som ni förhoppningsvis förstod. Och nu har hon tydligen dött klart. Tänk om det kunde funka så, det hade varit smidigt!


Imorgon är det HOCKEY!

Channel One Cup i Ryssland och jag hoppas att Mårts och company spöar skiten ur Finland, Ryssland och Tjeckien :P Det var såå nära sist, men den här gången skjuter vi haren (inte bokstavligen)! Nicklas Danielsson med i truppen så nu blir det till att heja på han lite extra :P Men i Tre Kronor är alla spelare bäst i världen oavsett klubb :P Så ser jag det :D

Oj OJ! Nu höll jag på att glömma de fina nyheterna om att Modo värvat Bartecko (måste lära mig att uttala hans namn...damn) och Nagy :D Två slovaker som, oavsett vad Wennerholm skriver i sin krönikor, säkerligen kommer kunna tillföra en hel del till laget. Fjolligt av media att börja tjata om att Tollefsens tackling i OS skulle skapa osämja i gruppen YEAH RIGHT! Fånigt säger jag bara. Ska bli intressant att se hur det blir :) Dock måste jag säga att Wennerholms tankar om att stoppa Näslund, Foppa och Wernblom i båset är rätt intressanta. Fast det kan få vänta till nästa säsong :P

Elins slutord: Jorden må vara rund men den har ändå flera sidor! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback