That's the way it should be

7-1, I will say no more! Eller jo annars skulle det här bli ett rekordkort inlägg och så jobbar inte jag. Alls. :P Nu tar jag time out för att kunna se hockeykväll dock. Brb med kommentarer på JVM-truppen!

Sådär ja! Lite trist att de stressade genom Modos match eftersom det var enda matchen utan uttagna jvm-spelare. Anyway gött att se våra mål och höra jublet i lyan :D Åter till JVM-truppen då. Hm jag vet inte riktigt vad jag har att säga. Jag tror det blir finemang, har inte lika bra koll på årets spelare då de flesta "etablerade" numera inte är juniorer. Hoppas att Ekman Larsson kommer lös från NHL, trist att Edmonton vägrar släppa Pääjärvi men förståeligt. Hm ja Anton Lander, Calle Järnkrok, Gabriel Landeskog nä men kort och gott så tycker jag det ser lovande ut!

Trist att jag inte kan se live-sändningen på nätet (hockeykväll fast efter hockeykväll) men mitt bredband pallar inte det men haha de är för roliga. Jag skulle lugnt vilja vara en Marie Lehmann om det inte hade varit för att jag är lärar-Elin :P

Nämen 7-1 som sagt, det satt fint :D Go kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback