Mörbultad

It takes one to know one eller vad är det man brukar säga? Jag vill påstå att jag är lite speciell, ja det är vi alla tack och lov. En del mer än andra och jag är lite sådär lagom speciell :P När det kommer till vissa delar av mitt liv så har jag full förståelse för de som inte förstår hur jag funkar, som sagt it takes one to know one. Ni kommer säkert bli oerhört förvånad när ni får veta vad jag tänker på för nått just nu...*trumvirvel*...det rätta svaret är...hockey!

Matchen igår talar vi inte om. Det räcker att tala om att jag känner mig mörbultad. Det finns ungefär tre olika slags personer som kan förstå det. De med ett bultande hockeyhjärta, de som har hjärtan som bultar lika starkt för något annat och...nä det är väl ungefär de :P Dock vill jag påstå att de enda som riktigt kan förstå mig är de hockeyhjärtan vars hjärtan bultar för Modo Hockey. Måste säga att jag känner mig nästan religiös när jag skriver det här.

Nog om hockey för ett tag. Gick poängen fram? Om inte kan jag tala om att the point I was trying to make var att antingen förstår man mig eller så gör man det inte. Men vet ni vad? Det gäller er också :P Enligt mina filosofiska tankebanor finns det inte EN kotte därute som någon förstår hundraprocentigt :) We are all different och tur är väl det för tänk vad tråkigt det skulle vara annars.

Vet inte riktigt vart de här tankarna fick luft från men som om det skulle spela någon roll? Icke.

Elins slutord: Alla god ting är tre (?): It takes one to know one //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback