Min julskinka har rymt

Det här med julklappar är en spännande historia. Jag älskar att köpa presenter men bara om jag är riktigt säker på att det är något den andra personen kommer att uppskatta. Inte så att de specifikt måste ha önskat sig det, även om det underlättar, men bara att jag känner ja det här är Putte ända ut i fingerspetsarna. Just i detta nu sitter jag och konfererar med min syster om just juklappar. Puh.

Det är inte så länge kvar till jul så jag känner mig lite lite lite stresad men det brukar ordna upp sig. I år ska lillebror slippa få julklappar som han måste vänta ett halvår på iaf det är ett som är säkert :P Back to work!

Elins slutord: Jag väljer att tro på tomten, för det blir lättare så :P //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback