Men söndag då

Jag är för alternativa svordomar. Varför? Därför något i min uppfostran fått min själ att tro att svordomar är något fult. Egentligen är det "bara" ord som förstärker det som sägs i vissas mening. Jag hör till vissa. Ändå kan jag inte låta bli att tycka att "jag borde inte svära" eller att det är "fult att svära". På grund av dessa svåra värderingsfläckar i mitt inre så har jag kommit fram till att alternativa svordomar är rätt schysta :D Till exempel kan det hända att du hör mig kläcka ur mig något som "men fula ankungar i Danmarks damm" eller "satinlakan i köksluckorna". That's the way to hantera svordomar om man heter Elin Egnor :P

Hockey gick åt fanders idag. Tur att vi inte såg så mycket av eländet på grund av att vi var iväg hemifrån och hälsade på farmor. Det blir allt för sällan men trevligt när det blir. Anders Eriksson till Modo, hur great är inte det? Rätt great vill jag påstå :) Speciellt att vi snuvar Timrå på honom :P Och nu är det inte länge kvar till jul, till JVM och till elitseriestart efter uppehållet :D Great, great, great!

Här får ni en favorit i repris från fjolårets idrottsgala, 17 januari gäller det igen och då hoppas vi att Henrik Sedin får Jerring priset :D

Elins slutord: Peter Settman borde få pris för sin existens! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback