Luften i Övik är lite friskare :)

Jag är åter i den kommun mitt hjärta hör hemma i och när jag klev av bussen kände jag ärligt att det gick lite lättare att andas än i Umeå. Det kan för den delen ha att göra med en del andra saker än just att Övik är "min" stad :) Nu sitter jag i brorsans lägenhet och gnager pepparkakor, helt seriöst så bestod halva min packning (där överdrev jag lite) av kakburkar :P Mockarutor, pepparkakor och choklad toppar det är fina grejor det :D

Jag har träningsvärk i hela kroppen tack vare den "lilla" packningen som jag släpat med mig. Jag som tyckte att jag rationaliserat bort det mesta av min packning men men jag skyller på kakburkarna ;)

Nu ska vi invänta syster och sedan kila på stan och köpa en del julklappar, mys! :D Sedan bär det av hem till skogen :)

Elins slutord: There's no home, like my home ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback