"Jullov"

Skrivkramp? Icke. Lite att dela med mig av? Inte det heller. Dock så har jag drabbats av något som kan kallas tidsbrist. Nä inte det heller, jag har bara inte kommit mig för att skriva på ett tag :P Jag förstår att ni saknat mig ;)

Det är dan före dan före dopparedan och vi har inlett operation pynta huset. Imorgon ska det städas det sista och sedan ska granen in. Eller sättas upp för att vara exakt. Plastgran är vad som gäller sedan några år tillbaka vilket egentligen inte...är okej :P Jo det är det men bor man i skogen så är en riktig gran såklart det mysigaste som finns. Barrlukt = jullukt :D Fast det finns fördelar med plastgranar också, dels behöver man inte plumsa runt för att hitta en gran i kylan/snön och dels ser den lika perfekt ut varje år haha

Är lite småkyligt i Söomån idag, -22 var det för ett tag sedan och nu verkar det som att det bär av ut till hästarna för att slänga till dem käk. Kort kommentar angående nattens träningsmatch mot Kanada (JVM): Sverige forecheckar bra och dödar utvisningarna fint, de flesta i alla fall men med tanke på hur många vi fick i rad (8 min i boxplay utan ett mål i baken eller vad blev det?) så vill jag påstå att grabbarna skötte sig snyggt. Kanadensiska domare i en match mot Kanada i Kanada, do I need to say more? Nä jag tänkte väl det. Tycker ändå vi vann matchen även om vi förlorade målmässigt.

Oj oj oj vad jag hoppas att Pikkarainen väljer att skriva på för Modo :D Det hade varit sweet och på annandagen ska vi på hockey så då hoppas vi att ryktena om you know who stämmer även om jag inte törs hoppas.

Elins slutord: Roger Rönnberg är en redig karl! haha undra hur länge det dröjer tills jag slutar säga/skriva det :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback