Jag kan visst trolla

Jag har vaknat konfunderad lite för ofta de senaste dagarna måste jag säga. Imorse handlade det om att örngottet på ena kudden var som bortblåst. Hm eller ja det låg bredvid kudden men jag förstår inte hur eller kanske snarare varför jag tagit av örngottet i sömnen. Det fanns säkert något högre syfte än vad jag är kapabel att förstå i vaket tillstånd :P Nu håller jag tummarna för att jag ska vara så pass mycket magiker att jag inatt lyckas skriva uppsatsen i sömnen. Det låter som en plan :)

Ikväll ska det tvättas och umgås lite med folket i korridoren och så är det hockey såklart. -10.6 ute och jag har planerat att hämta ut problempappret idag. Lite amazing att jag fortfarande inte har gjort det och ändå inte känner mig speciellt brydd...skumt för att vara jag haha

Imorgon är det final i Idol och jag struntar egentligen i vem som vinner men Jay är ju rätt grym, men ja jag gillar Minnahs insats också så. We will see!

Planen var att ta Botnia hem. Planen ändrades när jag insåg att tåget inte går förrän 13.15 (jag slutar senast 11) och att bussen som går 11.45 är framme 13.25. Hellre sitta och filosofera på bussen än att försöka döda tid på campus. Risken finns ju alltid att det ändå blir buss ifall jag tar tåget och då är jag inte framme förrän tre :P Jag får inviga Botnia 2011 istället :)

Elins slutord: Simzalabim! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback