Jag är en misstänksam typ

Insåg just något som jag egentligen alltid varit medveten om. Jag är en misstänksam typ. I min värld gör ingen något utan en baktanke. Baktanke må vara ett ord med negativ laddning men jag vill påpeka att det kan finnas bra baktankar också. Jag kanske gör något för att göra någon annan glad och då har jag faktiskt en baktanke med det. Min baktanke är att göra någon glad genom att göra något. Ni fattar.

Hunden sprang för ett tag sedan iväg mot torpet med post som bagage. Dags att undersöka ifall posten nådde sin måldestination kanske. Ikväll är det hockey. Elitserieuppehåll för Channel One efter kvällens match och nu är det inte långt kvar till JVM :) Åh så glad jag blev när jag läste att Övik och Umeå tillsammans ansökt om att få vara värd för JVM 2013/2014 :D Jag hoppas, hoppas och hoppas att det blir så och då jädrar ska vi på hockey :D Håll tummarna med mig!

Elins slutord: Inte ens den snirkligaste vägen klarar sig utan raksträckor //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback