Drömde om Elvis

Jag drömde om Elvis imorse. Fast egentligen inte. Det var så här att jag...drömde...att Elvis sjöng Blue Christmas eller vad den heter och pratade om sin basröst. Kan ni tänka er att jag var hyfsat konfunderad när jag öppnade ögonen? Till saken hör att tvn stod på, eftersom jag traditionsenligt MÅSTE titta på julkalendern kvart över sju oavsett hur gammal jag blir, och i morgonsoffan eller vad det var satt Christer Sjögren och pratade om...håll i er nu...*trumvirvel*...sin basröst! Så nej det var inte en dröm utan ett förvirrat tillstånd mellan att sova eller vara vaken.

Ikväll är det hockey :D Yey! Snörplig och oförtjänt förlust senast men jag har svurit att inte skylla på domaren eller videodomaren eller någonting annat så därför tänker jag inte göra det. Men vi förtjänade inte att förlora och det tänker jag hålla fast vid. Men nu är det ny dag och ny match så nu kör vi! Just, kul att Danielsson ska spela Channel One Cup :)

Btw om julkalendern. Jag är inte riktigt nöjd men heller inte onöjd. Mina klasskamrater påstår att jag inte kan säga att "Trolltider, det var tider det" eftersom jag inte ens var född när det gick som julkalender. Fast jag har faktiskt sett Trolltider och jag vet att det har gått som julkalender så jag tänker fortsätta att säga så :D Får se om årets blir bättre framöver.

Tillbaka till verkligheten och uppsatsen mina vänner, imorgon hämtas problempappret så håll tummarna för mig! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback