Det stavas H O C K E Y

Tonight is a hockeynight. Men vilken kväll är inte en hockeykväll? Ingen såklart ;D Dock är det dubbelt upp ikväll. En sak i taget, nu ska vi vinna mot Luleå! Det började inte på bästa sätt men det är fint att få jaga också :P Har glömt att dela med mig av min jul men hade tänkt att lägga upp lite bilder på julglädje när jag kommer hem till Ume i januari. En kompis påstod att man inte kan undgå att lära sig hur Modos logga ser ut om man någonsin besökt min "lya" och i så fall måste jag säga att det kommer bli ännu mer magiskt framöver :D No more clues for you ;)

Hade tänkt försöka lägga upp fler videos här i framtiden men det jäklas lite för mig så vi får se hur det blir med den saken. Well det är en annan historia.

Det är kallt ute igen. Beroende på vad man jämför med, jag jämför med igår :P Missa för guds skull inte OS-krönikan ikväll, det brukar vara bra grejor :D Åååh vad jag ser fram emot idrottsgalan den 27 januari. Robin Paulsson som programledare kan nog bli näst intill lika bra som med Settman som programledare :D Gött!

Elins slutord: Måste citera min systers klockrena uttalande "julen går i Modos färger"! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback