Det närmar sig slutet

27 december idag, ja klockan slog minsann om alldeles nyss :P Fattade inte vad som hände på aftonbladets liveblogg när det helt plötsligt kom upp måndag 27 december...men sedan vaknade jag till :D Sverige leder mot Norge med 6-0 och det är ju rätt trevligt. Trist att det inte är någon produktion på den matchen, hade varit trevligt att se men man kan inte få allt här i livet.

Vi var på Modos match och jag måste erkänna att jag fortfarande är lite putt att vi förlorade efter fulltid, förlängning och 24 straffar...rätt mycket putt but life goes on!

Året lider mot sitt slut och ja vad ska jag säga om det? Får fundera på det. Nä nu flyttas fokuset tillbaka till JVM så kanske jag har nått mer spännande att rapportera om en annan dag :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback