Det luktar jul på Lilla gatan :)

Det är ganska komiskt att säga att det "luktar jul" eller det "luktar manligt" eller what so ever. Det jag tänker på är att vi alla förmodligen har vår egen subjektiva uppfattning om vad som luktar jul, eller manligt, och om vi då inte kan beskriva vår version av det hela (hur beskriver man att det luktar jul?) så kan vi i teorin inte heller komma fram till någon generell bestämning för uttrycket. Hm jag känner att jag börjar bli lite väl filosofisk så här på kvällskvisten. Moving on.

För ett tag sedan återvände jag, och två vänner jag lärt känna i korridoren, hem efter en kväll hos en kompis på Lilla gatan :) Vi har bakat och pratat och mumsat pepparkakor och annat mums så nu är vi snälla och glada...och eventuellt lite sockerdästa :P Men så ska det vara ibland :D Hade tyvärr inte med min kamera men fick låna Idas snäll som hon är. Dock kan jag inte bjuda på några bilder nu men imorgon kanske :)

Now it's bedtime, imorgon börjar allvaret för på fredag är det handledningsträff :O Omg. Men det ska nog gå fint :) Skola 8-16 som sagt ;) Talk to you later eller kanske jag ska säga TTUL...nä det funkar inte lika snitsigt som TTUN haha godnatt gott folk!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback