Tänk om...

Det finns många tänk om här i världen. Tänk om det börjar regna om jag dödar spindeln som terroriserar mig just nu, bäst att låta bli. Tänk om jag glömmer kudden när vi åker till Sundsvall och ska sova i lastbilen, tur att vi har en checklista. Tänk om jag vaknar imorgon och det är snö på marken, oj då skulle jag bli förvånad. Det går att tänka om, om precis vad som helst skulle jag vilja påstå. Tänk om Modo vinner mot SAIK ikväll, oj oj då kommer jag vara lycklig ;)

Idag ska det bakas så att vi har fika att ta med oss när vi åker iväg på tävlingsresa till helgen. Om ni inte redan snappar upp det (till exempel ovan) vill jag åter påpeka att vi ska sova i lastbilen, burr. Fast de andra har gjort det förut, när de var i Pite så nog ska det gå att klara sig två nätter i Sundsvall. Det är ju liksom varmare breddgrad också ;)

Åtta hästar ute i hagen (hagarna om jag ska vara petig) nu, vet inte riktigt hur det gick till :P Ferre, som jag kallar nykomlingen, lyckades smita in i de andras hage igår kväll. Eftersom han har skor bak var det inte direkt önskvärt men det gick bra och vi fiskade ut honom ur hagen innan de hann börja stoja. Han heter Meesa Fernando Fear men så fort jag ska säga Fernando blir det Ferdinand istället så därför gör jag det enkelt för mig själv och kallar honom Ferre. Det låter dessutom bra tillsammans med Pirri. Pirri och Ferre, Ferre och Pirri ja ni blir de inte ett radarpar så blir jag besviken. Känns troligt att jag blir besviken för Pirri är som en hök över sin skyddsling Métisse. Men men vi ser väl. Oj där dödade jag spindeln, jaja det såg ändå ut att bli regn.

Elins slutord: Heja Modo! (kom igen ni kan inte ha väntat er något annat) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback