No nervs, no neeeeervs

Varje dag ger mig något nytt att tänka på. Oj vad ni blev förvånad där, det hade ni aldrig kunnat tro. Det dagen just lärde mig (fick mig att tänka på om vi ska vara petiga) är att jag inte har några nerver när det gäller hockey. I ärlighetens namn är det kanske just det jag har, nervösa nerver som inte pallar att Modo just nu ligger under med ett mål mot Luleå. Det blir inte bättre av att SAIK kvitterat mot Löven och att jag förmodligen kommer få det rubbed in om vi inte vinner ikväll. Men jag misströstar ej för jag tror på Modo!

Men just det nerver var det ju. Jo jag pallar inte när vi ligger under, det tycker väl ingen om kanske...sedan matchen mot SAIK i slutet av förra säsongen (när de gjorde mål på oss med 0,6 sek kvar) tål jag heller inte när vi leder eller när det är oavgjort för den delen för allt kan innebära att vi förlorar och det är helt enkelt för jobbigt att förlora.

Har förresten haft besök från nordligare trakter av vänner från korridoren. Väldigt trevligt och det var väldigt kul att se dem efter långa sommaren :) Nu sitter jag och håller tumarna för att min vägbeskrivning inte villar bort dem på väg till Ume bara...vadå jag har inte körkort plus att mitt lokalsinne är kasst...hehe

Fyra minuter kvar av matchen och nu måste jag sitta och stirra på live-uppdateringen tills vi gör mål för jag tror faktiskt att det hjälper! Elins slutord: Allt som inte förstör hjälper! ;P //Elin

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Kanske du ska vara glad då att du inte var och såg en viss match i Gävle -99...

2010-09-03 @ 22:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback