Ni anar inte

Jag vet inte om det går att förstå hur arg man kan bli över en dålig gardinstång och hur lättad man blir av att få en annan som är helt fantastisk, det är i alla fall jag så jag känt tidigare (det förstnämnda) och hur jag känner nu :D Jag har tagit bort tråcklingen på gardinerna som jag sagt att jag skulle och även flyttat stången så bara för att jag blev lite smått lycklig så måste jag visa upp hur det blev även om bilderna kunnat vara bättre ;D

Nej, mitt rum är inte snett men däremot var fotografen sne ;P

Den breda fönsterbrädan som tidigare gjort att jag tråcklat upp mina
golvlånga gardiner, but not anymore :D

Fint rynk :D Lite suddigt då jag valde bord blixten men :P Så då har ni fått bildbevis på att jag fixat gardinerna också, har till och med hunnit bära ut mina köksredskap till köket så nu har jag en hylla till i garderoben, lyx ;P Måste passa på att dela med mig av min upprördhet också. TV4 direktsänder premiärmatchen för FHC-TIK!!! Varför inte BIF-MODO?!?!?!? :( Dumma dem! Nu måste jag fortsätta att sura och jobba vidare :P /Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback