Mobilterror

Rubriken är något missvisande men jag börjar tro att jag kan kalla mig mobilterrorist, eller något annat passande för en som sabbar mobiler hela tiden...Först tappade jag min Sony Ericsson i snön i vintras, den kom fram i tö men batteriet fick bytas...sen tappar jag den i golvet ett halvår senare (inte första gången men definitivt sista) och skärmen dog. Jag lyckades iaf att rädda mina saker och kontakter, sådär en vecka senare *tur*.

När jag gett upp min kära vän så fick jag låna en Nokia av syster...efter en vecka strejkar den och vägrar skicka sms. Det är väl inte hela världen tänker ni kanske men för att förklara det hela, jag skickar i princip bara sms eftersom jag har ett abonnemang där sms är gratis och pga att jag valt att överleva på mitt studiebidrag i universitetsdjungeln så måste jag helt enkelt tänka ekonomiskt (snåla om ni så vill det).

Tanken var att jag skulle låna hennes Samsung istället men så kom brorsan på att andra syrran hade en siemens liggande så nu har jag den. Än så länge fungerar den och den är oerhört trevlig att skriva sms på så det kanske var bäst det som hände ändå ;P En rolig historia kring det dock...jag lyckades inte hitta mellanslag när jag nyss bytt till den :S Sen innan jag insåg hur jag bläddrar i ord...haha ja ni skulle ha sett hjärncellerna springa runt :D Men nu är vi vänner och jag hoppas den håller ett tag :P

Over and out! /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback