Kopiatör kanske?

Vad kallar man en person som kopierar, kopiatör kanske? Jag vet inte, men idag kom jag i alla fall fram till att jag inte har en framtid som "kopiatör". Jag var in till Ub med Malin och vi kopierade lite av det vi ska ha i kursen och ja jag hade nog en bekymmersrynka mellan ögonen under hela processen. Kopiatorer stressar mig. Jag vet inte varför men de gör det bara. Kanske det bero på hur mycket som kan gå fel...haha ja jag får undvika att kopiera saker när jag kommer ut i arbetslivet bara...lycka till Elin, jag glömde nog för en stund att jag läser till lärare ;P

Btw, varför kallar man nudlar för studentmat egentligen? Okej jag kan förstå om det har att göra med att det går fort att tillaga och att man egentligen inte behöver något till men det blir ju billigare att köpa makaroner och det är godare också. Jag gillar nudlar, men jag älskar pasta :D Dessutom är makaroner fortfarande goda dagen efter, nudlarna jag lagade igår var inte så supergoda idag :P

På schemat för dagen står det inte så mycket. Jag ska ta bort tråcklingen på gardinerna för nu har jag en gardinstång som jag kan flytta så att fönsterbrädan inte är ivägen för mina lååånga gardiner :D Så har jag inte lyckats packa upp min sista väska än. Det kan bero på att jag inte har så mycket plats i garderoben...måste vika om. Jaha det var väl intressant information, yes indeed. Får se om jag orkar börja läsa nått av ur den stora högen litteratur fast Flickan som lekte med elden lockar som mer...:P

Elins slutord: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! (Det finns dock dåliga paraplyn som inte klarar vinden i Umeå...) /Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback