Gåta

19 augusti 2009 ca 12.00 våning 7
1 september 2009 ca 17.10 våning 2
25 september 2009 ca 21.00 våning 4
30 september 2009 ca 20.00 våning 4
19 oktober 2009 ca ? våning 4
2 februari 2010 ca 21.00 våning ?
7 februari 18.20 våning ?
28 september 17.40 våning 2

Nä jag har inte blivit galen, eller kanske lite, tänkte bara redogöra för de älskade brandlarmen som gått sen jag flyttade in. Glöm då inte att min och min grannes ringklocka löpte amok vid 21 på kvällen den 6 oktober också. Av dessa...ÅTTA alarm har jag fått ringa in SJU av dem och larmet har inte startat på vår våning EN ENDA GÅNG. Jag ä int bitter...jo lite faktiskt. På måndag ska jag gå och prata med värden, börjar misstänka att jag är svartlistad hos bostadens jour :P

Just idag kom jag dessutom hem med en kompis som promenadsällskap och möts att folksamling utanför huset eftersom larmet var igång och de såg ut som frågetecknen när jag frågade om någon ringt. Enda fördelen är att man får prata med trevligt folk man inte träffar så ofta annars :P Och märk väl att det tog 70 min för väktaren att komma efter mitt första samtal till jouren...

Nu ska jag försöka chilla och ha lite lördagskväll!

Elins slutord: Ibland hjälper det visst att bli upprörd, det är bra för själen! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback