Det finns många fördelar

Det finns många fördelar med att spendera sommaren hemma på "gården" med föräldrar och en av dem är att jag får skratta oerhört mycket. Ett gott skratt förlänger ju livet och efter ikväll kommer jag nog att bli minst 1000 år i så fall :P Lillebror kommer in med jämna mellanrum för att visa sina nya dancemoves som han utformar i hm...någon slags dans battle med lillasyster? Ja det verkar så, i alla fall har han visat att han kan röra olika kroppsdelar med hjälp av ett osynligt snöre han håller i handen...eh ja om ni inte förstod det där så kommer ni inte förstå om jag förklarar igen. Vi testar att citerar lite istället.

Kent: Elin titta jag kan breakdansa (brister i skratt och måste samla sig)

Elin: Vänta kan du räcka mig glasögonen (det var inte för att jag skulle se honom utan texten på datorn)

Kent: Sen kolla nu (sätter sig på golvet med benen i kors och vrider sig runt med hjälp av händerna tills han tappar kraften av skratt)

Efter det vet jag inte riktigt vad som hände men jag tror att han visade mig ännu ett move, dock skrattade jag för mycket för att kunna ta in det :P

Nu kom han just in och talade om för mig att han "just bought showershorts for the man that has nothing to hide but still wants to"...märk väl att det är ett citat ur tv-serien Psych och att han hade sina snickarbyxor med stora byxfickor lagomt stora att gömma schampo med mera i. Mina syskon borde jobba inom reklambranschen eller nått haha well nu ska jag återgå till att ha en skojig kväll men ha det gött // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback